Japonska je poznana po ogromni izbiri KitKat-ov, katerih okuse lahko izbiramo vse od wasabija do vijoličnega sladkega krompirija in rdečega fižola. Medtem ko je večina izdelana kot lokalni produkt, ki ponazarja dobrote v območju, pa obstaja določena vrsta, ki govori o tem, da Japonski ni enake. Tudi ta različica pa se vedno znova znajde med najbolj priljubljenimi med vsemi, ki obiščejo Japonsko; KitKat z okusom zelenega čaja.
Nestle Japonska pravi, da ekskluzivna pestra izbira ostaja popularna pri vseh turistih, kar se kaže tudi v prodaji, ki je za leto 2015 poskočila za 20%, v primerjavi z prejšnim. Izredna popularnost daje izdelovalcu pogum in zagon, s katerim ustvarjajo unikatne okuse KitKat produktov, sedaj pa bo police ugledala še ena unikatna in edinstvena KitKat tablica, ki v največji meri ponazarja Japonsko. Gre za tradicionalen okus po sakeju ali nihonshuu, kakor je poznan tudi mednarodno.
▼ Namenjen je predvsem prodaji na tujih tržiščih in turistom, paket izgleda izredno lep v roza barvi sakure in vsem poznane steklenice.
Novi KitKat vsebuje sakejev prašek, ki je vmešan v vafle, ki so obliti v belo čokolado, kar čokoladi doda aromo in okus po kvalitetnem vinu, pri tem pa obdrži lahek in osvežilen priokus. Na voljo bo od 1. februarja naprej, za nov okus pa bo potrebno odšteti 150 Jenov oz. cca 1.15 EUR (paket 3 zavitkov). Posebno zasnovan paket devetih zavitkov bo na voljo v trgovinah za 700 jenov(trgovine spominkov).
▼ Paketi z 9 zavitki so sestavljeni v prelepi škatli, ki se imenuje ISSHOBIN oz. 1,8 L steklenica sakeja.