Velikan hitre prehrane sedaj oznanja vsem na Japonskem, da je postal točka, kjer si lahko privoščite Sachertorto ali čokoladni Zuccoto. Letošnje leto ni bilo najbolj prijazno do McDonaldsa na Japonskem. Mesec za mesecem je podjetje imelo hude finančne težave, posledično so zaprli veliko prodajaln po državi. Odziv javnosti se ni spremenil, pa čeprav je afera s pokvarjenim mesom bila aktualna že leto poprej. Nikar pa prebivalci Japonske ne morejo zameriti truda, ki so ga vložili pri McDonaldsu, da bi popravili vtis. Splošno mnenje je bilo, da bi bolj iskreno opravičilo po aferi morda spremenilo mnenje oz. vsaj omililo situacijo, vendar pa so se pri McDonaldsu raje odločili, da se zakopljejo v delo in poizkušajo pridobiti srca strank nazaj z boljšim servisom in bolj privlačnimi produkti kot pa z opravičilom, solzami in sklanjanjem glave.
Malo sadežev trdega dela so le poželi, sicer z nekaj dobrimi idejami kot je recimo meni z obilo perutničk ali pite anko, Kakorkoli, navkljub temu, pa so ustvarili precej begajočih potez, recimo ponovno so uvedli zastonjske smehljaje, izdelali aplikacijo za pritožbe, cena dvojnega hamburgerja s sirom je bila višja od dveh posameznih hamburgerjev s sirom in pa promocija, ki je delila burgerje zastonj vsem, ki imajo imena, ki dejansko ne obstajajo. (Wtf?)
Zgodovina se mora še odločiti, katera poteza se bo še izkazala za napako. Dve naklonjeni torti se bosta prodajali v njihovem kakovostnem kavnem kotičku McCafe by Barista. S tem mesecem se produktom dvojnih sadnih tort in mlečno-bananinih tort pridružujeta Sachertorta in čokoladni Zuccotto.
Čokoladni Zuccotto je Italijanski desert, ki ga sestavlja mešanica mandljev in čokoladnih okruškov v eni kremi. Kremo pa obdaja čokoladna kupola iz biskvita. Sladica bo postala del menija, cena pa bo 320 jenov.
Sachertorta je Avstrijska torta poznana po okusni temni čokoladi. V McDonaldsovem primeru je torta sestavljena iz biskvita pomočenega v čokoladno omako, na vrhu pa je sladkorna glazura iz temne čokolade. V nasprotju z Zuccotom bodo Sachertorto prodajali samo do sredine januarja. Cena pa bo 360 jenov.
Prvi odzivi na spletu so dobri, namreč veliko strank je torti pohvalilo, češ da je McDonalds postavil dobro razmerje med ceno in kvaliteto. Seveda, potrebno je razumeti, da ocene glede tort, niso spremenile mnenja o McDonaldsu. Čez noč, pač ni moč popraviti vsega. No, bilo je tudi nekaj negativnih komentarjev, nekateri so se spraševali, kje se sploh nahaja McCafe by Barista ali pa da je Sachertorta dobra samo toliko, da lahko rečeš, zakaj pa je nebi poizkusil.
Glede na to, da zaupanje na Japonskem pomeni veliko, je McDonalds šele na začetku poti. Nekaj pozitivnih odgovorov so le dobili, toda dolga bo pot, da bi nazaj pridobili veliko večino strank in dobro javno mnenje. Kdo ve, kaj jih čaka v letu 2016.